Din LEGO butik på nätet med varuhus i Örebro
Hur kan vi hjälpa dig? Telefon: 019-7601540, E-post : Mail-formulär Vid saknade bitar och reklamationer på en produkt skall kunden själv kontakta LEGO Direkt som är Kundservice för privatkunder tel 020-127623. De vill ha all felstatistik till sitt förbättringsarbete, samt har tillgång till samtliga bitar som produceras. Alternativt görs anmälan enkelt via LEGOs hemsida: Ersättningsdelar/saknade delar. För att stoppa/ångra en redan lagd order måste detta meddelas inom 10 min via telefon (valet "hjälp med din nätorder)" under våra öppettider. Order utanför våra öppettider kan stoppas/ångras via butikens Mail-formulär (ovan).
Under våra Villkor kan du hitta svar på de flesta av dina frågor. Du kan också få hjälp av våra kollegor i Örebro-varuhuset eller kontakta oss via mail-formulär eller telefon. Mail besvaras ofta inom 24 timmar eller fortast möjligt. Telefonsupportens öppettider är vardagar 10-16, samt helgfria lördagar 10-15 och söndagar 11-14.
För funderingar och frågor gällande betalningar, har Klarna en kundtjänst som mer än gärna svarar på era frågor direkt. Logga in här, eller ring dygnet runt på tel 08-120 120 10.
Med vänlig hälsning Ebrix Kundsupport